17.6.25

Laboratorio de imaxe_ 3º a 6ºEP

 Este ano, decidimos enfocar o laboratorio de imaxe cara a aprendizaxe de recursos relacionados coa programación informática. Os materiais a empregar nas 3 sesións serían Scratch e Micro:Bit. 

Cada alumno/a empregou o seu propio ordenador. O alumnado do 3º ciclo, ao pertencer ao programa Edix-gal, gardou as súas creacións no seu propio dispositivo. O alumnado do 2º ciclo pediu prestados ordenadores do armario de informática. 

Nas dúas primeiras sesións, se lle ofreceu ao alumnado un achegamento á aplicación web Scratch, explicándolles aspectos básicos da plataforma e deixándoos que, autónomamente, foran probando, aprendendo e modificando aqueles erros que hai (descubrimos que, se non revisamos a cada pouco tempo, pode írsenos das mans...). Ao final de cada sesión, amosaron os produtos creados aos seus compañeiros/as. 

Na terceira sesión se lles ofreceu un achegamento ao recurso Micro:bit. Se lles ofreceu unha presentación de diapositivas nas que aprenderon acerca do seu funcionamento e, logo, mediante a guía da mestra responsable, foron incorporando códigos para programar o seu dispositivo.

Algúns dos erros detectados é que os dispositivos dan moitísimos erros á hora de conectarse a ordenadores Linux, acabando coa paciencia de moitas/os.



Se clicades aquí, podedes acceder aos códigos de programación empregados durante cada laboratorio de imaxe.

Clica na imaxe para acceder á galería.


Ningún comentario:

Publicar un comentario